Tuesday, September 1, 2009

:: KeNa TaG ::

Huish..acctuallynya, x tau ar nak jawab per tag questions nih..w/pun soklan2nya biasa jek, tapi bile kemalasan dan kebuntuan idea waktu nih MELANDA, menyebabkan soklan yang begitu mudah pun terasa ar keSUSAHannye itu...w/apapun, utk menjaga hati KAWAnku yaNg SoRANg nih...akan kucuba sedaya upaya menjawab soklan2 di bawah ini...


1. kekasih saya adalah :
OraNG yanG PalinG RApat DaN SentIasA berADA DiSiSI Saya di KaLa SusAh DAn SenanG..

2.saya sedang mendengar :
lagu KEMBALI PULANG by KANGEN BAND

3. saya patut :
ready for presentation...FRS 116 : Property, Plant & EquipmenT..(still not fully prepared)

4. saya suka :
TontoN televisyen..especially my favourite seriEs..CSIs

5. sahabat-sahabat baik saya :
RaMai lah Gak..(Nt Tulis x cukuP ruanG lah plak)

6. saya tak faham :
kenapa ada orang perlu merungut dan x mahu berfikiran positif tentang sesuatu perkara???

7. saya kehilangan :
Car Airbag and cigarette lighter..

8. ramai yang berkata :
KO Nih BAik SanGAt ar..
Hehehe..EntAhLah..Ya Ker??

9. makna nama saya :
I've no IDEA...still searching maknanya...
KAlo Ade SesaPe YanG TAu..Leh Ar Share..

10. cinta itu adalah :
indah & bahagia jika kedua2 pihak saling memahami dan mempertahankannya..

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
sibuk dengan kerja2nya..

12. saya akan cuba :
meningkatkan tahap keyakinan saya utk berdepan dengan orang ramai...

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
SeHingga Hujung Nyawa..

14. saya paling meluat apabila :
sesorang tue penTIngkan diri sendiri dan Berkira dalam setiap apa yang dilakukannya..

15. pesta/parti adalah :
tempat untuk berGemBira dan jumpa raMAi KeNalan..

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
HAmsTer..Tapi GELI Nak PeganG..

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
12 - 26 TahuN..Mase bergelar sTuDent..

18. hari ini :
Melawat My AUnties...
(Ipoh + Bdr Baru BanGi + Kajang)

19. malam ini saya akan :
ComPletEkan Tag QuEstions Nih..

20. esok pula saya akan :
SiapkAn kerja2 yang masih tertangguh & LiST Kuih Utk DijuaL semPEna AidilFitri..

21. saya betul-betul inginkan :
PenGorBAnaNku diharGai w/pun SedIkIt..

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
AlhamDuliLLah..
SempurNanya CipTaan AllaH iNi..


23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
MIdValley..

24. Makanan barat atau Jepun :
Barat ar..CeDAp n adventure Untuk DiCuBA..

25. bilik yang terang atau gelap :
GeLAp bilE BerhiberNASi...BAru ar FeeL..

26. bestfrend ever :
OraNG Yang SERaSI & SeKepaLA DenGAn Ku..

27. saya nak tag :
Entah LAr..Sesape Pun Bole..DiaLu2 KAn...

No comments:

Post a Comment